Μετά τον σάλο για τον «άσχημο» σχεδιασμό, η Apple αναθεωρεί το iOS 26

offer banner

Μετά το κύμα αρνητικών σχολίων για τον «απαίσιο» – όπως τον χαρακτήρισαν πολλοί testers – νέο σχεδιασμό Liquid Glass του iOS 26, η Apple αναδιπλώθηκε.

Στην τρίτη developer beta (beta 3) πάγωσε ακόμη περισσότερο τα ημιδιαφανή στοιχεία, σκουραίνοντας τις μπάρες πλοήγησης, τις ειδοποιήσεις και τα κουμπιά, ώστε το κείμενο να διαβάζεται ευκολότερα.

Δημοσιεύθηκαν συγκριτικές λήψεις που δείχνουν ότι το UI της beta 3 είναι πολύ πιο «γαλακτερό» και ευδιάκριτο σε σχέση με την πρώτη beta, στην οποία η έντονη διαφάνεια δυσκόλευε την καθημερινή χρήση.

Οι αρχικές εκδόσεις παρουσίαζαν προβλήματα προσβασιμότητας: εικονίδια στο Control Center «έμπαιναν» στο υπόβαθρο, ενώ τα χρώματα άφηναν ελάχιστη αντίθεση.

Διαβάστε επίσης: iOS 26 Beta 2: Αναβαθμίσεις και υπαινιγμοί για το μελλοντικό iPhone 17 Air

Η The Verge σημειώνει πως αρκετοί χρήστες θεωρούν ότι η Apple «υπονομεύει» το τολμηρό της όραμα, ενώ άλλοι χαιρετίζουν την αλλαγή ως απαραίτητη για καλύτερη αναγνωσιμότητα.

Η Apple παραδοσιακά λανσάρει τη δημόσια έκδοση του iOS μαζί με τα νέα iPhone τον Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε ενδέχεται να υπάρξουν κι άλλες προσαρμογές, ειδικά αν συνεχιστούν τα παράπονα.

Το Liquid Glass παραμένει, αλλά έγινε «πιο παγωμένο». Η Apple φαίνεται πως βρήκε μια μέση λύση ανάμεσα στην εντυπωσιακή αισθητική και τη χρηστικότητα, όμως η συζήτηση για το πόσο ριζοσπαστικός (ή όχι) πρέπει να είναι ο σχεδιασμός του iOS 26 συνεχίζεται.

Διαβάστε επίσης: iOS 26: Διορθώνει το πρόβλημα μπαταρίας στη νεότερη Developer Beta

RELATED PROJECTS